söndag 7 april 2013

Just nu sitter jag och skriver på ett arbete till skolan. Det skulle redan ha varit inne men då min dator la av har jag fått börja om igen.
Det är riktigt irriterande då jag bara hade lite kvar att skriva på det. men jag satsar på att få hela gjort idag. Jag är på god väg då jag snart har skrivit 4 sidor på lite mer än 1 timme.
Fast det börjar att känns i huvudet nu ska jag erkänna.

Så det är tur att jag snart ska ta en paus och göra min faster sällskap och tömma farmors vind. Det måste ju göras det med tyvärr...

Vad har annars hänt?

Jo min praktik på avd. 123 är tyvärr slut. Jag hade gärna stannat kvar där i sommar men deras chef har bestämt att de inte skall ha några vikarier alls. varken ssk eller usk vik. Hur de har tänkt att det ska fungera vet jag ej.. Det kommer att kosta dem i slutet kan jag tala om.
Det som är riktigt irriterande med det är att jag vet att några av sjuksköterskorna vill ha mig där i sommar. Jag har fått en massa beröm av dem och det värmer så oerhört.
Men jag får väl hoppas att jag får timanställningen på Kirurgen som jag var på intervju för i fredags.

Jag har fått ett jobb denna veckan. Ett semester vik. för att vara exakt. Det är på min gamla arbetsplats fast på en annan avdelning. Så vi får väl se hur det blir. Det är inte min dröm men det fungerar det med.
Huvudsaken är att jag har ett arbete och jag vet att jag kan göra ett bra jobb där.

nej nu måste jag fortsätta med mitt arbete men vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar