torsdag 28 april 2011

Idag kan jag säga att världen ör allt annat än ler mot mig...

jag har ont i hela kroppen, K är mega gnällig och degar i soffan...

Idag har jag varit hemma från skolan och K har varit med mig..
Så vi åkte och hälsade på på Ks nya dagis. Det är inte helt klart ännu men det blir nog bra när allt kommer igång...

Efter det blev det en fika på stan innan jag begav mig mot min jobb intervju..

Intervjun gick åt skogen....
Hon sa att de kanske inte ens behöver någon personal överhuvudtaget...
Så jag kan mer eller mindre räkna med att behöva söka ett nytt jobb...
Semesterbyrån ska i så fall kontakta mig på nytt..
Men det känns ganska långsökt att det finns något ställe kvar som behöver personal vid det här laget... Men vi får se...

Nej nu tänker jag ta och frossa i onyttig mat och deppa över denna dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar