måndag 25 april 2011

Just nu är det en massa tankar som snurrar i mitt huvud.
Jag har precis suttit och tittat efter en ny lägenhet. Just nu vill jag inget hellre än att flytta...

Jag har även listat K på 2 nya förskolor. Jag ska även ta kontakt med ytterligare 3 imon.
Han måste bort här i från så fort som möjligt.
Dels beror det på en del saker som jag har skrivit om tidigare men även på att han har börjat prata som sina "vänner". Med andra ord börjar han låta som en svensk från Rinkeby...

Sedan att de som han kallar för vänner inte är hans vänner i verkligheten är en annan bidragande orsak...
De leker med honom på dagis men om de sedan ses ute på gården så bryr de sig inte om honom. Det är det inget barn som gör förutom när han har såpbubblor. Då kommer plötsligt varenda unge springande. Men så fort man packar ihop det igen så försvinner de...

nej nu ska jag ta och mysa med min familj ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar