onsdag 6 april 2011

Sitter här hemma och tänker som vanligt...

Som vanligt tänker jag för mycket...

Jag tänker på sommaren och hur den kommer att bli. Jag vet ju inte ens om jag kommer att ha några pengar eller någonting.. Det känns som att alla andra i klassen har fått jobb och/eller ska på intervju utom jag..

Så just nu känns allt lite smått jobbigt om jag ska vara ärlig...

Men men det är väl bara att stå ut och försöka att ta sig igenom det på något sätt..


Utöver det med sommaren så är jag inne i en tuff period igen.
Jag hatar verkligen när jag har dessa svackorna..
Jag vet att jag borde söka hjälp för det men med den erfarenheten som jag har så är det väldigt svårt att göra det. Det känns lite meningslöst om man säger så...

Men men jag får väl se hur det blir den här gången så får jag se vad jag gör...

Nej nu ska jag snart börja laga mat tänkte jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar