fredag 29 april 2011

Idag var så sista dagen för K på sitt gamla dagis. Det känns faktiskt lite konstigt ska jag erkänna. Han har trots allt gått där i nästan 3 år. Men nu bär det av mot nya äventyr.

Jag glömde att skriva en sak om Ks nya dagis igår som jag verkligen älskar. De har en egen kock som lagar all mat från grunden. I så stor utsträckning som möjligt är maten ekologisk och närproduserad.
Anledningen till att jag gillar det så mycket är för att dels vet man vad barnen får i sig, men även för att man vet att det är bättre för dem...

Helgen kommer att bestå av att vi ska försöka att komma iväg och titta på en majbrasa imon och på söndag ska vi till Sommarlust som så många andra. Om vädret tillåter så blir det nog att grilla med. Men det återstår som sagt att se...

Nej nu ska jag ta mig in till tv:n en stund och bara vara nu när K har somnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar