söndag 18 mars 2012

Igår var det så dags för Ks efterlängtade kalas. Eller party som han själv kallade det.

Jag tror att det gick bra. Barnen verkade ha kul i alla fall och tårtan gick åt...
Men nästa år blir det Andy´s för kalaset.. Jag klarar inte av den ljudnivån på den lilla ytan..
Men huvudsaken är ju att K hade kul eller..

Det var underbart att äntligen få träffa min älskade lillasyster igen. Som jag har saknat henne. Vi ses på tok för lite känner jag...


Jag kan inte låta bli att känna att jag är väldigt annorlunda som förälder jämfört med de andra som var där...
Jag vet inte om det är som jag är väldigt avslappnad eller om det är de som är väldigt stränga.
Jag skulle vilja påstå att det är de som är ruskigt stränga då jag inte tycker att jag är speciellt avslappnad. Visst kan jag ge K mycket frihet, men det är ju bara för att jag vet om att han är insatt i vad som gäller. Annars hade jag aldrig låtit honom göra hälften av de saker som han hittar på...

Nej nu ska jag förja med min äldre syster och handla inför middagen ikväll. Hon och pappa bjuder på söndags-middag bestående av stek, potatis och sås...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar