onsdag 7 mars 2012

Nu sitter jag nere på judoklubben. Ks träning har precis startat. Det känns skönt att han äntligen är tillbaka efter två veckor. Det var lite svårt att få ut honom genom dörren men det är det alltid. Men bara man kommer iväg så tycker han verkligen om det..

Idag hade jag mitt första matteprov på nästan 10 år. Och om jag ska vara ärlig så vet jag inte riktigt hur det gick. Men förhoppningsvis gick det bra.

Jag kan verkligen inte sluta att irritera mig på dessa barn som inte kan hålla tyst och lyssna på tränaren och det som han säger. Inte ens i 1/2 min kan de vara tysta så att de kan hälsa ordentligt. Det ska alltid finnas några som ska spela allan och tramsa. Jag försöker ju att få K att lyssna och göra som tränaren säger men det är ju inte så lätt när det ständigt finns några som envisas med att göra tvärt om. Jag vet att de är små men de bör veta allmänt hyffs tycker jag. Vid 5 års ålder bör man veta hur man ska bete sig i en större grupp. Men det är tydligen ganska svårt verkar det som. Men förhoppningsvis lär även de sig en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar