torsdag 22 mars 2012

Just nu sitter jag i köket med en stor kopp kaffe och försöker att få klart en uppgift till skolan.
Det är en uppgift om olika alternativa behandlingsformer. Vi ska beskriva några och vad de går ut på. Sedan skall vi även redogöra för skillnaden mellan olika "läkemedel" som används inom alternativ medicin....
Det tar tid men det går framåt i alla fall.

Jag sitter med en stor klump i min mage efter att ha varit på en arbetsintervju idag. Det känns som att det gick åt skogen totalt. Men det återstår väl att se...
Men jag har ju alternativ till sommaren så det skall nog lösa sig i alla fall. Jag funderar nämligen på om jag skall ta och studera i sommar med. Om inte skolan lyckas att ordna det så kan jag ju alltid ta det genom NTI. Jag har ju en del kurser kvar att läsa innan jag har mitt slutbetyg men om jag läser någon under sommaren så är det inte lika mycket kvar ju och det hade varit ruskigt skönt faktiskt.

Nej nu får jag väl t och hälla upp lite mer kaffe och fortsätta....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar