tisdag 13 mars 2012

Nu håller jag på att laga mat. Jag lagar stuvade makaroner och hemmagjorda köttbullar. Det ska bli riktigt gott...

Skolan kändes helt meningslöst idag då jag har spenderat två lektioner med att se på film. Och i två olika ämnen dessutom... Men men nu har jag gjort det så nu går det inte att ta tillbaka...

Jag håller på att planera det sista inför Ks kalas som ska vara på lördag.
Det blir ett mario kalas i varianten nyttigare.. Det kommer att bjudas på korv, grönsaks-stavar med dippa, bubbel-vatten i olika smaker och frukt. Visst kommer det att finnas en tårta men den kommer att ha mindre socker i sig och vara utan ägg då en av gästerna är allergisk... Det kommer även en vegetarian men det har jag löst med maten redan.
Men jag är övertygad om att det kommer att gå hem för alla som kommer gillar både grönsaker och frukt. I någon form i alla fall....

I morgon ska jag få veta hur mitt matte prov gick och om jag skall vara ärlig så vet jag inte om jag ens vill veta... Jag är ganska säker på att det gick åt skogen...
Men det återstår att se...

Nej nu ska jag lägga upp lite mat och sedan ska jag koppla av resten av kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar