lördag 31 mars 2012

K ligger nu i badet och leker för fullt. Jag har precis betalat lite räkningar åt min syster och surfar nu mest för att ha något att göra.

Idag har det varit barnloppis här i stan så jag passade på att försöka att få lite sålt. Det gick ganska bra men vissa saker som jag trodde skulle vara jätte enkla att få såld blev inte sålt medan annat som jag trodde skulle vara kvar försvann med en gång.
Men det är ju bara att lägga ut det på tradera och testa där...
Dessutom behövs alla pengar som jag kan få just nu.

Annars så har det inte hänt mycket här skall jag erkänna.
Jag sliter som ett djur med skolan men det känns ganska lönlöst ibland. Fast det är väl bara att bita ihop antar jag. Det är ju värt det i slutändan. I alla fall hoppas jag ju det.

Nej nu ska jag lägga ner surfandet för nu och mysa med min älskade skatt som strax är klar i badet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar