torsdag 17 juni 2010

Då har man kommit hem och middagen är på g...

Jag och K har varit och lekt med hans moster. Det blev även en tur ner till badet som har öppnat för sommaren...
K plaskade och hade jättekul.

Mitt möte idag gick jättebra och jag ska börja jobba på måndag...
Det kommer att vara tufft i början men det blir nog bra tror jag...
Det jobbigaste är nog att jag börjar med ett eftermiddags pass som varar till 21:30 för att sedan börja jobba igen kl 7nästa morgon. Men det blir nog bra....

Imon ska jag in till stan och träffa min underbara syster!!!!!


Det verkar inte vara helt fel att vara på dagis på sommaren.. K och hans kompisar hade lekt med vatten och badat så de hade haft jättekul...
Och han hade ätit riktigt mycket. 2 tallrikar soppa, 2 mackor samt våffla...

Nej nu måste jag fixa med maten men vi hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar