söndag 6 juni 2010

Söndag

Då var det ännu en strålande dag.. Gud vad härligt.. Det blir väl att vara ute en hel del idag med skulle jag tro...

Jag blev sjukt sugen på att grilla igår så jag skrev till syster för att fråga om hon ville komma hit idag och grilla men jag har tyvärr inte fått något svar.. :( Men jag ger inte upp den tanken ännu...

Nästa vecka är Ks sista på Violen.. Känns lite skumt om jag ska vara ärlig. Men det blir nog bra i slutändan skulle jag tro...
De ska ha kalas för de som ska sluta så han kommer nog att ha kul..
Det gäller bara att jag kommer ihåg att jag ska börja ta med hans extra-kläder hem.. Så jag inte behöver ta allt på fredag...

Jag beställde ett par nya helt underbara byxor igår!!
Jag är helt kär och känner jag min lillasyster rätt så kommer hon också att älska dem...



Jag börjar hålla med min lillasyster om att bohem stilen är underbar!! Det är framför allt så sjukt bekvämt..
Så jag tror att jag tar och hakar på dig lite syster!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar