onsdag 9 juni 2010

Ny design och dagen så långt

Nu har lillen kommit hem från dagis efter deras avslutningsfest.
De hade tydligen haft jättekul. De hade fikat och dansat och sedan hade 3-åringarna fått paket. De hade fått vars en flaska med såpbubblor samt en skiva med alla bilder på dem från tiden på avdelningen..

Där fanns helt underbara bilder. Jag hade nästan glömt att han har varit så liten...


Idag ringde det en man från kommunen som har hjälpt mig med att leta efter en praktik-plats och nu ska jag vara på en intervju hos några nästa vecka. Så det blev ett litet avbrott för K i hans sommarlov men det handla ju bara om 1 dag så det är ingen större fara...

Jag tänkte att jag bjuder på lite bilder från Ks dagis-tid så här långt...


Mat är gott!!!


Visst är han söt?


En av de få dagar då han har varit på dagis hela dagen.
Det tar på krafterna...


Inskolningen i augusti -08

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar