tisdag 1 juni 2010

Idag hade jag möte på dagis. Det var som sagt samtalet inför Ks flytt till den nya avdelningen..
Jag fick en chans att höra vad de tycker om K och vad han gillar/inte gillar och vad han är bra på osv...

De sa att han är en underbar kille som är väldigt populär hos de andra barnen. Hans språk var otroligt bra tyckte de. De sa att det var ovanligt med så bra tal på ett barn i hans ålder.
Det var bara bra saker som de hade att säga bortsett från att han kan bli riktigt sur ibland. Men det kan väl alla antar jag.. När han inte får bestämma när de leker ett par stycken så stampar han i golvet, skriker och sedan går han och sätter sig under bordet med tågbanan med armarna i kors och surar en stund...

Men det var skönt att höra allt positivt som de hade att säga.

Nu har jag nyligen suttit i soffan med K och myst framför en film...
Ikväll ska jag laga stuvade makaroner och köttbullar.. Det ska bli riktigt gott. Det var en evighet sedan jag åt det sist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar