lördag 26 juni 2010

vilken natt...

detta har varit natten från helvettet. Jag låg och sov hur gott som hellst när det plötsligt ringer på dörren. Då var klockan 2 på natten. Först trodde jag att det var någon som hade gått fel, men han fortsatte ringa på dörren i närmre 10 min. Och efter en stund kom personen tillbaka igen. Så höll det på i 3 omgångar innan jag fick nog och öppnade dörren. Då visade det sig att det var en full kille som skulle in i trappan bredvid. Så jag förklarade snällt att han hade longt fel och sedan gick han. Men efter ca 20 min var han tillbaka igen. Men när jag hade fått iväg honom ytterligare en gång så kom han inte tillbaka. Men fy fan vad obehagligt det var. Det visade sig även att han hade slagit i sönder den undre rutan i posten för att komma in. Så idag ligger det glassplitter överallt. Så idag är jag sjukt trött då det blev att man var vaken mellan 2 och 5 i natt... Men som tur är var K inte hemma så jag kunde gå och lägga mig igen och fick sova i 5 timmar till. Fy fan vad jag skakade i natt. Nej nu ska jag ta och ligga här och vila lite till och sedan blir det pizza och film. Vi ska se på Avatar. Vad gör ni idag?

1 kommentar: