fredag 11 juni 2010

MIn älskade lillasyster!!

Jag finns här för dig glöm aldrig det!!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och det finns inget som jag inte skulle göra för dig!!!

När jag läste din blogg skar det i mig som en kniv!
Jag hoppas innerligt att det är någons sjuka sätt att skrämmas bara och inget annat!

Men jag hoppas att du vet att jag bara är ett samtal eller ett sms bort och att jag kommer så fort jag kan bara du säger orden..
Och jag hoppas att du vet att min dörr är öppen för er när som hellst på dygnet!!!
Och det gäller er alla i familjen och inte bara dig!!!

JAG ÄLSKAR DIG!!!

1 kommentar:

  1. Älskade stora syster! tack, jag älskar dig, och jag hoppas också att det är ett sjukt jävla skämt. Men får Mamma fler sådna mail så får vi kontakta polisen. Jag älskar dig big sis! <3

    SvaraRadera