fredag 23 september 2011

Fredag morgon

Efter en hel natts sömn ska jag nu börja att göra mig klar för att åka och storhandla.
Det ska bli skönt att fylla kylen och frysen med mat.

Senare idag blir det att åka och lämna in sakerna som ska säljas i morgon...

Jag ska även försöka att klämma in lite vila mellan allt då det är dags för ännu en natt på Neonatalavdelningen i natt... Det ska bli riktigt kul att komma dit igen. Det ska bli spännande att se vad vi har att göra i natt...


Jag har verkligen världens underbaraste son!!
Han kom precis fram till mig och gav mig en lång kram och säkert 10 pussar bara för att jag råkade hosta till lite grann...

Jag undrar hur jag har kunnat få en sådan underbar familj?
Vad har jag gjort som gör att jag får ha dem hos mig???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar