torsdag 15 september 2011

På måndag startar min apu. Jag ska vara på Neonatalavdelningen och startar med att jobba natt i 1 veckas tid. Så helgen kommer att bestå av att försöka att vända på dygnet. Något som kommer att bli tufft men jag ska verkligen göra mitt bästa.
Men över lag så ska det bli skit kul att gå ut på apu! Jag har verkligen sett fram emot det. Det kommer att bli spännande, intressant, kul, lärorikt och givande. Jag hoppas att jag får möjligheten att lära mig mycket och det är jag säker på att jag kommer att göra.

Annars rullar livet på hos oss...
K började på Knatte Skutt igår. Först ville han inte alls utan grät när vi skulle gå dit. Men när han kom dit och de började så var det inga problem alls. Till slut kunde han inte stå still utan studsade när tränaren berättade vad de skulle göra. Men jag vet att han längtar till nästa vecka.

Nej nu ska jag mysa lite med K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar