tisdag 27 september 2011

Tiden idag och de närmsta dagarna

Nu har jag precis börjat med maten. det blir kyckling ikväll.
Utöver det så blir det bara en massa mys då jag är ledig imon och inte måste upp vid någon speciell tid...

Imon blir det nog bara att ha en bra och mysig dag tillsammans skulle jag gissa på.

På torsdag är det skolan som gäller för min del. Vi ska ha barn HLR...
För Ks del är det dags för hans första fotografering på förskolan...

De gjorde aldrig det på hans gamla förskola så detta blir hans första "klassfoto". det ska bli riktigt kul faktiskt...
En jätte bra sak är att jag får en av bilderna till min mobil direkt efter att den är tagen. De som tar bilderna bjuder på det. Jag tycker att det är underbart. På så sett får jag ju se bilden med en gång och slipper vänta till de dyker upp i brevlådan...

Nej nu ska jag fortsätta med maten tänkte jag, men jag skriver kanske lite mer ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar