torsdag 22 september 2011

Idag har vi pratat om barn med cancer i skolan.
Vi hade besök av Catarina som berättade om tiden med sin son som tyvärr gick bort pga cancern.

Det var underbart att få ta del av hennes erfarenhet och syn på allt.
I slutet satt vi alla och grät..
Det var en hemsk men samtidigt en underbar historia som hon delade med sig av.

Det fick mig även att tänka på min älskade mamma och hur mycket jag saknar henne.



För att tala om något annat..
Apu:n går bara bra. Jag trivs jätte bra och jag hoppas att de trivs med mig...

Jag ska inte dit igen förän i morgon kväll så ikväll ska jag bara ta det lugnt och ha en härlig och mysig kväll med min familj...
Jag ska även märka upp en hel del kläder som jag ska sälja på loppis på lördag... Så det kommer väl ta lite tid...

Nej nu ska jag börja med det så jag blir klar någon gång...

1 kommentar: