onsdag 19 januari 2011

Idag har jag varit ledig från skolan enligt schemat men jag hade nog varit hemma i alla fall då Ks mage inte har varit helt bra de senaste dagarna. Men nu börjar det att se bättre ut som tur är.

Idag har jag och K varit på promenad. Eller jag gick och han cyklade rättare sagt. Det blev en tur hemifrån förbi dagis och hem till moster som var hemma hos morfar. Han trampade på hela vägen och blev bara lite sur när han fastnade i en vattenpöl som var så pass djup att han inte kom någon stans...

Annars har vi bara tagit det lugnt..

Just nu håller jag på att tvätta. Eller jag väntar på att maskin 5 och 6 ska torka. Så jag känner att jag har varit ganska duktig om jag får säga så själv..

Och imon är det då den 20:e januari och ni vet väl vad det innebär??
För er som inte redan vet det så betyder det att min älskade lilla kille fyller 4 år. Så det blir full fart hela dagen oavsett om jag är i skolan eller ej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar