torsdag 27 januari 2011

Nu har jag kommit hem från skolan.

Det har varit full rulle där hela dagen.
Och det blir inte lugnare när man kommer hem.

Det känns som att jag har tusen saker att göra.. Jag ska göra läxor, laga mat och gärna hinna ta det lite lugnt med. Men det kommer jag nog hinna på något sätt...


Idag var jag på besök på bvc med K. Det var dags för 4-års kontroll.
Han vägdes, mättes, kollade synen, kollade hörseln samt motoriken och talet...
Han är nu hela 96 cm lång och väger 14 kg exakt.
Hon hade inget att klaga på alls då han klarade allt galant. :D

Annars är allt som vanligt. Ryggen värker och jag gör så gott jag kan...

Jag tänkte även att jag skulle visa er vad K köpte för en del av sina födelsedagspengar...
Han la en del på denna tuffa mössa... Jag är helt förälskad i den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar