söndag 9 januari 2011

Nu är kaffet på g och jag kan känna hur doften sprider sig i lägenheten.
Själv sitter jag och tittar på saker som jag ska köpa när jag kommer till Ikea. Jag hoppas att jag kommer dit på tisdag. Det är inte helt bestämt men om inget kommer i mellan så blir det av.

Det ska bli så oerhört skönt att få klart Ks rum.
Han ska få mer förvaring samt bord och stolar.
Tro mig förvaringen behövs verkligen...
Jag ska lägga upp före och efter bild så kommer ni att förstå...

Men även jag ska få lite mer förvaring. Jag ska ha en liten bokhylla samt en tv-bänk. Så nu ska jag äntligen göra mig av med den enorma tv-möbeln som jag har idag..
Det kommer att bli underbart att plocka ner den..

Jag ska även titta efter lite saker till köket och till hallen. Även det behövs då jag har ställt ner Ks vagn i källaren så nu finns äntligen möjligheten till att ha en skohylla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar