lördag 8 januari 2011

Jag fick inte liv i min dator. Jag upptäckte att det inte var fläkten utan jag behövde installera om datorn men det ville inte fungera när jag försökte. Det var precis som att den inte orkade starta upp och genomföra allt...

Så det är bara att leta efter en ny bärbar dator.. Jag skulle vilja ha en mini-pc men jag får se vad det blir när jag väl hittar någon...

Nu håller jag på att laga lite mat. Idag ska det bli fisk, potatis, sås och spenat..
Det ska bli riktigt gott!!

Just nu står saker ganska still i väntan på mina pengar från csn.
Men nästa vecka blir det andra bullar. Då är det dags att börja skolan igen så då blir det full rulle här hemma igen. Jag ska bara försöka att vara bättre på att uppdatera här under skoltiden än vad jag har varit...

Nej nu ska jag fixa med maten men vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar