söndag 29 augusti 2010

csn

igår betalade jag in 1201kr till csn så de ska kunna bevilja mig nytt studiemedel.. Då mannen som jag pratade med på csn inte kunde hitta någon räkning på den skulden kom vi överens om att jag skulle använda mitt inbetalningskort som jag har hemma till avbetalningen av min andra skuld. Sedan skulle jag ringa dem så skulle de se till att inbetalningen hamnade på rätt skuld. Så nu ska jag ringa och tjata så mycket som det krävs för att de ska få tummarna ur baken och ta ett beslut då jag verkligen behöver mina pengar. Jag tog nina sista pengar till att betala skulden så jag kan fortsätta i skolan. Så nu är det väldigt tajt... Men min erfarenhet är att bara man tjatar tillräckligt mycket så har det en tendens att gå relativt fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar