söndag 15 augusti 2010

Då var det söndag idag säger de...
Om lite mer än 1 timme ska jag börja tvätta.. När jag har varit nere med den första omgången så ska jag gå och lämna K hos hans moster så han får leka och bada då det inte blev något bad igår...
Sedan ska det städas..
En del av det är redan gjort men jag ska ta resten med.
Ibland är det tur att man bara bor i en lägenhet...

Imon ska jag och K på besök på hans nya avdelning på dagis.. Han ska ju börja på onsdag men då är där inta ordinarie personal så han ska hälsa på innan så han känner till avdelningen och barnen och kan känna sig trygg i alla fall...

Efter det ska vi in till stan en sväng hade vi tänkt...
Vi ska bara gå runt och hade det mysigt. Kanske fika och köpa lite kläder till K...
Man får passa på medan man har chansen... Snart börjar ju skolan och då har jag inte lika mycket tid att göra sådana saker..


Just det!!
Om någon vill ses på måndag så bara säg till!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar