tisdag 3 augusti 2010

Morgonen började jättebra då lillen sov utan blöja för första gången och inte kissade en enda droppe i sängen.
Men sedan vände det ganska snabbt...
Jag kom ut i köket för att upptäcka att kaffebryggaren hade lagt av... Så det blev inget kaffe för mig. det får vänta till Andys...
Och ingen god frukost hade jag heller...
Suck! Detta var ingen bar start på dagen. Men den kan ju bara bli bättre då den ska spenderas med min underbara lillasyster och hennes dotter...



Jo just det min labtop har dött. Den vägrar att starta. det är som att den fastnar i ett läge och sedan kommer den inte vidare... Så nu sitter jag med det gamla stora åbäket till dator. Men den fungerar i alla fall och det är ju huvudsaken just nu...

Nej nu orkar jag inte sitta här och skriva mer men vi hörs av senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar