onsdag 4 augusti 2010

Nu sitter jag och försöker fördriva lite tid. Lillen ligger på soffan och vilar.

I förmiddags var jag ute på Netto på österäng och köpte en resväska till K med barbapapa på. Gissa om han blev glad när jag kom hem med den. Just nu tror jag att han längtar till vi ska åka till hans farmor och han får packa ner sina leksaker...

Denna veckan har han fått en hel del nya saker med barbapapa men jag vet ju att han tycker så mycket om dem så det är helt klart värt det tycker jag...
Han har fått väskan, sängkläder, bordsunderlägg och han ska förhoppningsvis få en fliece filt...

Kvällen ska spenderas i soffan framför tv:n med kaffe samt cola. Jag ska bara ta det lugnt och se på film...


Äntligen har saker börjat vända för mig!!
Igår fick jag veta att de äntligen har godtjänt min ansökan om bostadsbidrag. Detta är dock inte den ursprungliga ansökan utan en ny som jag skickade in i maj... Så jag väntar fortfarande på beslutet av omprövningen på min ansökan som jag skickade in förra året men den kommer ju den med...

Sedan har jag fått tag på alla böcker utom 1. Tusen tack Therese! Du anar inte vad det betyder för mig!!

nej nu ska jag ta och titta runt lite mer innan jag ska se på film...

1 kommentar:

  1. Det är så lite så, jag är bara glad att dom kommer till användning, här skulle dom bara ligga och skräpa! :) Den sista boken kan du säkert hitta begagnad också, är det psykiatriboken? I så fall kan jag fråga någon av mina gamla klasskompisar om du vill? Men första terminen har man bara två psykiatrilektioner så då klarar man sig utan bok. Jag struntade i att köpa den, tyckte det va onödiga pengar :)Men vill du tvunget ha den finns det en anslagstavla i källaren på komvux där folk brukar sälja sina gamla böcker så är du ute i god tid har du stora chanser att hitta den billigt där :)

    SvaraRadera