fredag 13 augusti 2010

tankar

jag funderar ganska mycket på skolan just nu. Visst undrar jag om jag kommer att klara det. Jag klarade trots allt inte gymnasiet, men mest av allt tänker jag på hur dagarna kommer att se ut. Om jag kommer få allt att gå ihop när det inte finns lika mycket tid som det brukar. Jag har även lite svårt att tänka mig vid tanken på att K ska vara så länge på dagis om dagarna. Visst ska han bara vara där från kvart över 7 till kvart över 3 som längst, men jämfört med de 3 timmarna/dag som han har varit där hittills så är det en viss skillnad... Jag vet att han nog kommer att klara det bra, men jag oroar mig i alla fall... Of nu tänker jag se lite mer på tv men vi hörs

1 kommentar:

  1. Det gör honom nog bara gott att vara på dagis och träffa en massa kompisar, barnen utvecklas så otroligt mycket i samspel med andra barn :) omvårdnadskurserna kan vara tuffa men man får ganska bra framförhållning på komvux som tur är :)

    Vad gör din sambo, jobbar han heltid eller? annars får han väl inte vara på dagis så länge?

    SvaraRadera