lördag 4 september 2010

Då har ännu en dag gått förbi av bara farten... Idag har jag varit uppe i stan och gjort av med lite pengar. Jag har äntligen köpt en ny kaffebryggare. Den är helt underbar! Jag var även inne på br med K och köpte några leksaker. Det blev några små disneyfigurer och en ny iggle piggle som spelar lite musik och har andra ljud för sig. Han hade en lika dan när han var lite mindre men den försvann så nu fick han en ny. Gissa om han sken som en sol efter det. Jag har även hunnit med att plugga lite... Imon ska jag plugga och kanske gå en sväng på matmässan men bara kanske. På måndag är det dags för skola igen och sedan blir det att shoppa nya kläder med pojkarna... Jag längtar redan! Jag har även hunnit med att boka tid hos frisören. Tyvärr fick jag inte tid för än den 17:e men men det hos inget. Huvudsaken är att det blir gjort. Jo just det jag måste börja leva efter en present till Daizy.. Någon som har något förslag på vad man kan ge en flicka som fyller 2år? K har reda bestämt vad han vill ge henne men jag vill ge henne något mer jag vet bara inte vad. Nej nu blir det nog att göra som min älskade K och sova. Men vi hörs imon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar