måndag 20 september 2010

Då var det måndag kväll och dags för en liten uppdatering..

Idag fick jag veta att jag klarade provet om matspjälkningen. Jag fick i alla fall G och det är jag nöjd med.
Sedan fick jag även veta att jag är på väg att få ett högt betyg i data.. Jag vet inte exakt vilket men jag tänker ge mig f*n på att klara MVG. Det lär nog vara det enda ämnet som jag kommer att ha en chans till det så jag ska kämpa..

Imon ska jag göra klart mitt arbete i Arbetsmiljö och säkerhet. Han ska ha det senast på onsdag så jag ska ta hela eftermiddagen och se till att bli klar med det. Med lite musik i öronen så ska det nog gå bra...

Annars blir veckan ganska lugn som sagt... Plugga på psykologin inför provet nästa vecka samt göra klart mitt andra arbete i arbetsmiljö och säkerhet...

Nej nu ska jag faktiskt sätta mig vid tv:n men vi hörs!





Detta ska jag försöka att få tag i på fredag. Jag hoppas att de har det inne...
Det är ett badkar som man kan fälla ihop och som tar liten plats...
Det är perfekt för mitt lilla badrum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar