onsdag 1 september 2010

Jag sätt precis och läste i aftonbladet om fattiga som inte kunde köpa medicin för de fick inte delbetala den längre. Men nu hade tydligen en del av apoteken backat och sagt att de kan få det igen. Det är inte mer än rätt tycker jag. Du ska ju inte behöva bli sjukare bara för att du är fattig. Eller? Jag vet ju av egen erfarenhet att medicin kan vara skit dyrt. Min medicin kostar 600kr och Ks astma medicin var inte billig den heller minns jag... Nu när jag sitter och skriver detta sitter jag i sängen. K ville sova så jag fick sätta mig här. Han sommar nämligen inte själv. Men nu sover han så nu ska jag sätta mig i soffan och äta lite glass... Jo just det jag tänkte svara på en kommentar jag fick på mitt förra inlägg... Tack Mia! Jag har dock endast 1 barn. Det är samma kille på båda bilderna fast vid olika åldrar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar