måndag 13 september 2010

Nu har jag kommit hem från skolan och som vanligt är jag helt slut...

Idag var som sagt ännu en jobbig dag. Vi var på rådhuset hela förmiddagen och det kändes mer eller mindre bortkastat då jag inte kunde följa med över huvudtaget då allt visades på kanonen med hjälp av datorn och det kan jag inte titta på då ljuset är för starkt. Jag mailade min lärare i förra veckan och frågade om hon skulle använda den och om jag i så fall kunde få sidorna utskrivna så jag kunde hänga med i alla fall, men det fick jag som sagt inte...

Denna veckan känns det som att jag har sjukt mycket att göra då jag måste ordna och genomföra 2 studiebesök, skriva 2 olika arbeten samt plugga till 3 prov...
Visst arbetena ska inte lämnas denna veckan men i alla fall...

Så just nu vet jag inte pm jag verkligen kommer att klara det, men jag ska kämpa.

Nu ska jag snart sätta mig med en kopp kaffe och jobba på en inlämningsuppgift i vård och omsorg..

Vad har ni gjort idag??


Becky: Jo det är där jag bor. Var på området ligger den? Var på sommarlust ligger den andra? Vi måste verkligen bli bättre på att ses i så fall tycker jag!

1 kommentar:

  1. Den ena ligger längst nere på området, och den andra typ mitt inne i smeten. Den på sommarlust vet jag inte. Ja. Vi måste bli bättre på att ses. Men denna helgen kommer jag inte följa med till kstad. Får se när jag kommer ner nästa gång :) Vill du messa ditt nummer till mig? Fick ju en lånetelefon så har typ inga nummer alls :P Haha

    SvaraRadera