torsdag 2 september 2010

dagen i korta drag...

Idag har jag haft praktisk lektion på Milner.. Det gick ganska bra då jag slapp bli matad. Vi fick liv i liften så jag fick hjälpa till med att demonstrera hur den fungerade. Det blev dock lite problem då hon jag jobbade med inte var riktigt uppmärksam utan bara körde på.. Detta ledde till att tjejen som satt i liften blev rädd för att det gick lite för snabbt uppåt... Detta ledde till att även jag fick kritik som faktiskt inte var den ansvariga. Jag försökte lugna henne och säga att det är ingen fara men det hade varit betydligt lättare att göra det om min arbetspartner i detta fallet hade tittat mer på patienten... Men men gjort är gjort och det går inte att ändra. Idag fick jag även mitt beslut från csn. Äntligen! Det var verkligen inte en dag för tidigt... Så nu är den biten löst för ett tag framöver. Nej nu ska jag snart sätta mig i soffan och se på tv, lillen ska bara somna ordentligt först... Slutligen vill jag säga ett stort grattis till Therese och Marcus som igår blev stolta föräldrar till en liten flicka! Grattis och lycka till! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar