tisdag 7 september 2010

Då var snart denna dagen slut. Idag var det så dags för det stora provet i medicin. Det var 17 frågor som berörde hjärtat, blodomloppet, blodkärl och hjärtats sjukdomar. Jag hade pluggat en hel del men det kändes ändå som att det gick åt skogen. Men i värsta fall får jag göra om det. Det är inte värre än så. Efter provet blev det lite shopping då jag hade nästan 3 timmar på mig innan det var dags för nästa lektion. Så det blev lite kläder till K och 2 par skor till mig. Jag hittade 2 par skor på rea så det blev bara 350kr sammanlagt för 2 par skor. Det säger jag inte nej till... Imon ska jag utnyttja förmiddagen till att ha K hemma lite längre än vanligt och ha en mysig frukost. Jag har nämligen eget arbete så jag behöver inte vara i skolan. Men när jag har lämnat honom ska jag passa på att jobba lite med det arbetet som tiden är avsatt till. Jag kommit igång med det men det är långt ifrån klart... Men det blir nog klart i tid. Jag ska även passa på att göra en uppgift i Vård och omsorgsarbete som jag har missat och behöver få in så fort som möjligt. Men det ska förhoppningsvis inte ta så lång tid... Nej nu får det räcka för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar