fredag 17 september 2010

Nu har jag precis satt mig på bussen till Kvantum för att hämta paket. I öronen har jag min ständiga följeslagare musiken. Idag har jag börjat dagen med prov om matspjälkningen som jag inte vet riktigt hur det gick men jag hoppas på att jag blir godkänd.. Sedan var det psykologi som lätt är veckans intressantaste lektion. Men nu ska jag som sagt hämta paket till K. Jag har beställt två filmer till honom. Den ena är med sesame street och den andra är med hans stora favorit Elmo. Så jag anar att han kommer att bli glad och han ser dem. Just det innan jag glömmer det så ska jag tillägga att jag inte längre är blond utan brunett. Det blev lite mörkare än vad jag hade tänkt men jag är ändå nöjd. Jag återkommer kanske med bild vid ett senare tillfälle. Nej nu ska jag njuta av min musik lite men vi hörs senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar