lördag 17 december 2011

Jag är smått irriterad över en sak.

När jag kom in till skolan i torsdags skulle jag bara torka av mina glasögon och då gick mina glasögon sönder.
Den ena plastbiten som ligger emot näsan gick av. Den bara knäcktes...
Jag ringde direkt till min optiker men de hade så klart stäng för utbildning den dagen..
Så jag ringde igen morgonen efter och förklarade hur det låg till för sekreteraren men jag tror inte att hon förstod vad jag menade då hon sa att jag kunde komma på deras drop in på tisdag så skulle optikern justera dem. Jag tror att hon trodde att de satt konstigt...

Så nu går jag runt med ett par trasiga glasögon...

Vi får väl se vad hon säger när jag kommer dit på tisdag. Jag har en känsla och hoppas lite på att hon säger att vi får beställa ett par nya. Hon kan ju inte skicka iväg dem för då har jag ju inga glasögon alls på ett par veckor och det fungerar inte.

Men det återstår att se då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar