tisdag 13 december 2011

Just nu håller jag på med att skriva klart mitt fördjupningsarbete om Parkinson till kursen rehabilitering/habilitering. Det känns om att jag har massor kvar att skriva men det ska nog ordna sig det med.

Luciafirandet var mysig. När jag väl hittade någon stans att stå där jag kunde se någonting. K var lätt den tuffaste. Fats frågar man honom var det han och kompisen J. de två hade en vers som de läste tillsammans och av alla fem verser så var det den enda som man verkligen hörde. de var faktiskt jätte duktiga.
Jag måste erkänna att jag är alltid lika imponerad av personalen som lyckas att lära alla barnen sångerna och verserna trots att de inte kan läsa. Men på någon vis så går det i alla fall.

Det var mysigt att vara ute även om det var lite kallt. Men man överlevde ju...

Nej nu måste jag fortsätta med arbetet så att jag blir klar någon gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar