torsdag 12 maj 2011

Datorstrul...

Jag var på väg att bli tokig precis...
Jag skulle in på bloggen för att skriva här då jag inte gjorde det igår men så klart börjar allt att strula...
Jag har kämpat i över 10 minuter för att komma in och till slut så gick det...

Igår var i alla fall en bra dag...
Visst skolan var seg men det var nog mest för att vi bara redovisade hela dagen. Och jag tycker att det är segt att lyssna på. Speciellt när jag inte tycker att just det ämnet som redovisningen handlade om är speciellt intressant...

Men när jag kom till förskolan för att hämta K så blev dagen underbar.
Då kom en kille fram till mig och sa att K är min bästa vän. Gissa om det värmde mitt hjärta med tanke på hur han har haft det. Det är underbart att veta att han har fått en riktig vän.

Sedan var vi ute en stund i solen och bara njöt av att vara tillsammans...
Det var så härligt att bara njuta lite grann utan några krav..

Men nu ska jag börja med mitt arbete som jag ska syssla med idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar