måndag 9 maj 2011

Segt...

Nu sitter jag i skolan och väntar på att nästa lektion ska börja så denna skoldagen kan ta slut någon gång...


Jag vill bara hämta K och se hur han haft det idag när han har varit nästan 9 timmar på förskolan. Dessutom var han inte på världens bästa humör när jag gick idag... Han var ju så trött så det är inte alls konstigt egentligen...

Annars så knallar väl dagen på i sin egen takt. Jag sitter och försöker att få tiden att gå och bredvid mig står det en smoothie som vill att jag ska dricka upp den...

Jag känner att det är verkligen ingen vidare mat som jag har fått i mig idag än så länge.
Jag tvingade i mig lite macka när jag vaknade. Sedan blev det lite kaffe och en banan i skolan och nu en smoothie. Men ska jag vara ärlig så är jag inte det minsta hungrig men jag måste ju få i mig något så jag försöker att få ner hela...

Nej nu ska jag ta och läsa några andra bloggar men vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar