lördag 14 maj 2011

Lördag...

Idag är det lördag och halva dagen är nästan förbi...

Jag och K har redan hunnit med massor. Vi har varit ute och lekt en bra stund. varit i stan och gått i leksaksaffärer samt ätit glass. Och nu leker han med sina nya formel 1 bil.

Dagen igår var ganska bra. Skolan var inga större problem.
K hade kul på förskolan och var som vanligt riktigt arg på mig när jag kom. Det blir han alltid. Men jag får väl se det som något bra då han verkar ha kul på förskolan i alla fall.

Men jag har insett att jag behöver en ny slit o släng vagn. Jag håller på att bli tokig på den jag har idag. Anledningen till att jag ens använder vagn är att K är så sjukt trött på morgonen och efter förskolan så han har en tendens att somna. Det händer ungefär varje dag. Dessutom gillar jag att promenera hem på eftermiddagen. Det är så härligt.
Så om ni vet någon som vill sälja en sittvagn billigt så säg till!!!

Nej nu ska jag ta och koppla av lite innan det är dags att börja laga mat, men vi hörs senare!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar