söndag 15 maj 2011

Grått och trist...

Idag är det söndag och sitter och njuter av en kopp te medan jag tittar ut genom fönstret.

Där ute är det grått och kallt medan här inne är det varmt och mysigt...

K vaknade och var helt till sig idag. Han ville genast veta om dinosaurieägget som han fick igår hade kläckts.
Han fick nämligen ett ägg igår som man skulle lägga i vatten och inom 12-24 timar skulle det vara kläckt. Jag ska vara ärlig och säga att jag trodde att det skulle gå snabbare än så när jag köpte det, men men det var bara att vänta... Hur som helst är det snart klart. Han blev överlycklig när han såg att huvudet började sticka fram...

Idag blir det en dag av lek och mys inne skulle jag tro... Jag har lovat K att jag ska leka med dinosaurier med honom så det lär jag nog göra en bra stund har jag en känsla av. fast just nu har han lagt sig till rätta i fåtöljen och tittar på Hero 108. Det är den nya favoriten bland barnprogram i hans värld...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar