måndag 23 maj 2011

Skoltrött...

Det var ett tag sedan jag skrev senast. Jag har haft så fullt upp så jag har inte haft energi.

Nu sitter jag i skolan och ska jobba med ett arbete. Men hela klassen är redan klar så vi jobbar med andra uppgifter som vi har till imon. Dock har jag inte lust eller energi till att arbeta mer just nu så jag har börjat att lägga ner det lite.
Det är inte så att jag inte har gjort något för det har jag. Jag har skrivit det sista på arbetet som skulle vara klart idag så jag har gjort det jag ska. Men nu vill jag bara hem.

Imon blir det en lugn dag hemma med K då jag nte har någon som kan ta honom. Men jag måste säga att jag har varit duktig. Det är förssta dagen som jag missar nu när han är sjuk så jag känner inte direkt skulkänslor. Jag har ingen anledning till det tycker jag.

Men idag blir det att jobba när man kommer hem. Jag har en del att göra i form av skolarbete, men det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i det. Det är lika bra det så är det gjort. Sedan behöver man inte tänka mer på det och det är ju skönt i alla fall..

Annars blir det nog bara att ta det lugnt och mysa med K. Jag kan ju faktiskt skriva lite på skoluppgifterna under daagen imon när jag ändå är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar