tisdag 10 maj 2011

KTC- Kliniskt tränings centrum

Där har jag spenderat hela dagen...

Vi har tagit prover, satt kateter mm...

Jag måste erkänna att jag är lite stolt över mig själv.
Jag trodde inte att jag skulle klara av att ta blodprov med tanke på min syn så gissa om jag fick en chock när jag klarade det. Och på första försöket till råka på allt!

Så jag har haft riktigt kul idag..

Nu har jag precis renskrivit en uppgift som vi ska redovisa i skolan imon och nu ska jag strax ta och laga lite mat hade jag tänkt...


Jag måste bara få säga att jag är sjukt irriterad på en sak.
Jag var ju på en arbetsintervju för ett tag sedan. Nu har jag fått veta att en klasskompis har fått jobb på det boendet och detta visste hon när jag var på intervju. Till saken hör att när jag ringde dit så sa team-chefen att hon inte hade hunnit titta på ansökningarna ännu men detta verkar ju inte vara helt sant.

Om hon inte ville ha mig kunde hon ju bara ha sagt det i stället för att jag skulle behöva åka dit och få höra att de kanske inte behöver fler...

Eller vad säger ni??

Nej nu ska jag ta och laga mat och mysa med K ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar