fredag 6 maj 2011

Jag frågade personalen på dagis idag hur många barn på avdelningen det är som kommer att vara där på heltid och det visade sig att det är bara K och 2 barn till. Så 2 dagar i veckan är de endast 3 barn på avdelningen. Snacka om lugnt och skönt.
Totalt på avdelningen är de 7 barn nu under våren och efter sommaren kommer de att vara ca 15. Det finns ju en möjliget att de blir fler då men det återstår att se då.

Under tiden som K var på dagis passade jag på att få lite gjort. Jag var hos frisören och fixade ögonbrynen samt färgade dem. Sedan var jag även och köpte en ny vårjacka till K.

Nu sitter jag och ser på Ice Age 2 med K och väntar på att min syster slutar jobba. Sedan blir det nog att ta en sväng inom HM på vägen hem för att köpa hem ett par sandaler till K så han har. Det är allt han behöver sedan är han redo för sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar