söndag 22 maj 2011

Tankar och drömmar på en söndag

Nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe. Det känns som att jag inte har sovit ett dugg inatt. Men men det är bara att bita ihop...

Idag ska jag bara ta det lugnt är tanken. Och än så länge har jag lyckats.. ;)

Jag sitter och tittar runt på en massa olika saker som jag skulle vilja ha. Främst är det saker till K men även en del till mig... Mest skor och kläder men även lite olika leksaker...

Jag försöker att hitta något till K som jag vet att han skulle älska. Jag vill verkligen unna honom något när jag har jobbat i sommar. Jag har ju inte kunnat unna honom så stora saker innan så nu vill jag det. Visst har jag alltid lagt mest pengar på honom och han får nya saker då och då men det handlar ju bara om små saker som kanske kostar max 200kr. Så nu vill jag kunna unnan något som jag inte har haft råd med tidigare...
Är det fel av mig??

Jag sitter även och funderar på vad jag ska köpa för skor till jobbet.. Jag vill inte ha foppa-tofflor då jag verkligen hatar dem. jag vill ha ett par bra skor som inte kostar allt för mycket.
Vad skulle ni rekommendera??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar