tisdag 10 januari 2012

Klockan är ännu ganska ung men jag har redan hunnit med att städa lite och även plocka ihop panten... Nu sitter jag med morgonkaffet och ser på Disneys Alice i underlandet med K. Det är ju vår sista lediga dag idag så vi passar på att njuta lite.
Imon börjar skolan igen och K ska till förskolan. Det ska faktiskt bli skönt med vanlig vardag igen. Det tycker K med. Han till och med drömde om förskolan i natt säger han.
Imon är det även dags för skade besiktning av lägenheten. Förhoppningsvis kommer han medan jag är i skolan så jag slipper vara med.
Sedan är det ju även dags för ljuspartyt imon. Jag hoppas verkligen att folket kommer och att de får en trevlig kväll. Jag tänkte bjuda på äppelkaka med vaniljsås och kaffe/te. Jag hoppas att det blir uppskattat.
Nej nu ska jag njuta lite till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar