torsdag 5 januari 2012

Nu tycker jag att jag har varit duktig. Jag har både packat ytterligare 2 lådor samt varit och slängt 2 kundvagnar med skit...

Jag skulle låna en kärra men det var en kille som hann precis före mig så det sket sig. Så jag fick se dum ut med kundvagnarna men sakerna kom i alla fall från punkt A till punkt B och det är huvudsaken...

Här om dagen lade jag ut ett evenemang på FB. Jag ska vara värd för ett ljusparty den 11/1 nämligen. Kanske inte den bästa tidpunkten egentligen men jag kan behöva tänka på något annat än flytten ett tag.
Så jag hoppas på många gäster och många goda skratt..
Så alla ni som vill är välkomna till mig då...
Hör av er bara så får ni tiden...

Nej nu ska jag ta och koppla av lite innan jag startar med middagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar