söndag 15 januari 2012

Svar på gårdagen...

Jag fick en kommentar om inlägget igår och tänkte svara på det...
Jag vet inte exakt vad K väger eller hur lång han är. Det är strax dags för 5 års kontroll...

Jag skulle satsa på att han är strax under 100cm och sist jag vägde honom vägde han 14 kg.

Så fort han strular med maten så sjunker han snabbt i vikt med allt mellan 300g - 1,5kg som mest... Sedan tar det många månader för honom att gå upp det igen...

Så har han haft det sedan han var ca 1 1/2 år....
Då tog det honom närmre 6 månader att gå upp 300g.

När han fyllde 4 år var han 98,5 cm och vägde 13,5kg...
Så som ni märker är det inte mycket den lilla killen växer...

Men han är lika underbar i alla fall!!!!
Tro aldrig att jag tycker något annat.
Han är perfekt som han är. Det är bara det att han själv har börjat märka att han är mycket kortare än de andra på förskolan och har påpekat det...

Hur långa är och hur mycket väger era barn?? (nyfiken i en strut är jag om er alla)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar