fredag 20 januari 2012

Nu sitter vi och väntar på att få pizzan hemlevererad. Födelsedagsbarnet ville ha det till middag så då fick det bli det. Annars har dagen varit lugn. Jag har haft lite skola och K har varit på förskolan som sagt. När jag kom för att hämta honom satt de och åt lunch. K hade fått en flagga på sin plats dagen till ära. Man kunde se att han var uppriktigt lycklig över att få ha spenderat dagen med sina vänner. Så nu ser han med glädje fram emot att flytta så han kan få ha sitt födelsedagkalas. Eller party som han säger att han ska ha...
Jag däremot ser mest fram emot att flytta över huvudtaget om jag ska vara ärlig. Bara komma ifrån den hemska lägenheten och det fruktansvärda området. Jag ser även fram emot att få åka till Ikea och köpa lite nya möbler. Det ska också bli oerhört skönt!

Nej nu ska jag försöka att koppla av lite grann...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar